اعلام محدودیت‌های ترافیکی روز قدس در بیرجند  
کد خبر: 4208542
تاریخ انتشار : ۱۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۱

اعلام محدودیت‌های ترافیکی روز قدس در بیرجند  

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان جنوبی از اعمال محدودیت‌های ترافیکی روز قدس در شهرستان بیرجند خبر داد.

سرهنگ علیرضا عباسی، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان جنوبیبه گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی سرهنگ علیرضا عباسی، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان جنوبی اظهار کرد: به منظور تسهیل در عبور و مرور و افزایش ضریب ایمنی برای شرکت کنندگان و جلوگیری از مشکلات ترافیکی و بروز حوادث در این روز، محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های تردد و توقف در مسیر برگزاری مراسم روز قدس و محل اقامه نماز جمعه اعمال خواهد شد. 

وی گفت: پارک تمام وسایل نقلیه در مسیر راهپیمایی (میدان ابوذر، خیابان ارتش، خیابان پاسداران، میدان قدس) و اطراف مسجد امام حسین (ع) از ساعت یک بامداد روز جمعه 17 فروردین ماه ممنوع است. 

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان خراسان جنوبی گفت: از ساعت 8 صبح تردد و توقف تمام وسایل نقلیه در مسیر راهپیمایی و خیابان‌های منتهی به مسجد امام حسین(ع) خیابان شهید تیمورپور، خیابان شهید اسدزاده، پاسداران 1و 3 ممنوع خواهد بود. 

عباسی توصیه کرد: رانندگان از پارک وسایل نقلیه خود جلوی درب پارکینگ منازل شهروندان جدا خوداری کنند و به دلیل کمبود فضای پارکینگ از مردم می‌خواهیم از وسایل نقلیه عمومی برای عزیمت به راهپیمایی و نمازجمعه استفاده کنند. 

 وی خاطرنشان کرد: باتوجه به مسدود بودن مسیرهای منتهی به محل‌های برگزاری راهپیمایی و به منظور جلوگیری از مشکلات ترافیکی، شهروندان از مسیرهای جایگزین برای تردد در سطح شهر استفاده کنند.

انتهای پیام
captcha